پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

همه بروند فوتبالیست شوند!؟!


مهدوی کیا و کریمی در کنار یکدیگر

مهدوی‌کیا

می‌گوید: تعمیم ناهنجاری‌های جامعه به تمام فوتبالیست‌ها درست نیست

سریال در مسیر زاینده‌رود به نظر این بار شدیداً مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته، سریالی که شاید بخشی از واقعیت‌های موجود در مورد فوتبالیست‌ها را به تصویر کشیده است.

درآمدهای بالا، شهرت زیاد و تربیت خاص فوتبالیست‌ها که اغلب از اقشار ضعیف جامعه سربرآورده‌اند، موضوعی است که کارگردان معروف سریال در مسیر زاینده‌رود سعی کرده بخشی از واقعیت‌های زندگی آنها را به تصویر بکشد.

«مهران سارنگ» به عنوان یک فوتبالیست سرشناس در سریال «در مسیر زاینده‌رود» توانسته نگاه بسیاری از اقشار جامعه را معطوف به خود کند، موضوعی که البته بازخوردهای کاملاً متفاوتی را بین بینندگان سریال پرمخاطب شبکه اول صدا و سیما داشته است.

مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان اسبق تیم‌ملی، به شکل خاصی در مورد سریال «در مسیر زاینده‌رود» نظرش را ارائه می‌دهد: «من فکر می‌کنم این سریال به شکل ایده‌آلی توانسته زندگی واقعی فوتبالیست‌ها را به تصویر بکشد. البته همیشه در مورد تمامی مشاغل نظرات خوب و بد زیادی وجود دارد، اما من شخصاً اعتقاد دارم در بحث فوتبال و پرداختن به زندگی یک فوتبالیست تا حدودی زیاده‌روی شده است.»

مهدی مهدوی کیا

مهدوی‌کیا ادامه می‌دهد: «اعتقاد من این است از بین این همه فوتبالیستی که وجود دارد، شاید یکی، دو بازیکن یا چند بازیکن محدود به بیراهه بروند، اما تعمیم ناهنجاری‌های جامعه به تمام فوتبالیست‌ها درست نیست و مقدار زیادی با واقعیت‌های زندگی بیشتر آنها همخوانی ندارد.»

کیا می‌گوید: «شهرت جنبه‌های متفاوتی دارد، اگر یک فوتبالیست استفاده خوبی از شهرت نبرد، آن موضوع قطعاً‌ به آن بازیکن لطمه خواهد زد، اما استفاده مناسب و صحیح از شهرت، مطمئناً نفع و استفاده زیادی را متوجه آن بازیکن و جامعه خواهد کرد.»

کاپیتان اسبق تیم‌ملی در مورد پرداختن بخشی از سریال توسط کارگردان به درآمد بالای بازیکنان، نظری کاملاً متفاوت با ایده کارگردان سریال «در مسیر زاینده‌رود» ارائه می‌دهد و می‌گوید: «در همه جای دنیا فوتبالیست‌ها از همه معروف‌تر هستند و این موضوع فقط مختص ایران نیست. این موضوع در تمام کشورهای صاحب‌نام فوتبال نظیر انگلیس، ایتالیا و ... وجود دارد که فوتبالیست‌ها درآمدهای بسیار بالایی دارند. فوتبال ورزش محبوب دنیاست و من فکر می‌کنم خدا استعداد خاصی را در یک فرد قرار داده و آن شخص با استفاده از آن استعداد ذاتی از میان بسیاری از فوتبالدوستان به یک فوتبالیست معروف و محبوب تبدیل می‌شود.

من فکر می‌کنم نگاه صرفاً مادی و نگاه منفی به زندگی یک فوتبالیست اصلاً صحیح نیست. اصلاً من یک پیشنهاد دارم؛ اگر می‌گویند درآمد فوتبالیست‌ها واقعاً بالا و بیش از حد است، خب همه بروند فوتبالیست شوند تا درآمدشان میلیونی شود. فکر می‌کنم کسی هم نمی‌تواند جلوی فوتبالیست شدن شخص دیگری را بگیرد و مطمئناً راه برای یک فرد برای فوتبالیست شدن باز است.»

نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://www. usleech . co . cc

danloade raygane failha az rapid share ba emkanate namahdood
www.relink.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد