عید سعید فطر مبارک

بنام دوست

... عید سعید فطر مبارک ...

مجله ی تصویری یاس ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر جدیدترین شماره خودش رو اختصاص داده به چند طرح مذهبی و عاشقانه . این شماره رو با سه طرح مذهبی و همچنین دو طرح عاشقانه و یک طرح از نثرهای زنده یاد استاد حسین پناهی منتشر کردیم که امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین.همچنین مثل چند شماره ی اخیر فول سایز تمام کاغذ دیواریها رو میتونین از طریق لینکی که در انتهای همین پست قرار دادیم دانلود کنین. و همونطور که قبلا قول داده بودیم به زودی و در روزهای اخیر تازه ترین آثار گروه که شامل تعدادی کاغذدیواری مذهبی ، عاشقانه و همچنین تعدادی کاغذ دیواری از بازیگران هستش  روی وبلاگ قرار میگیره که حتما از دیدنشون لذت می برین.
پیشنهاد می کنم همه ی کاغذ دیواری ها رو با سایز اصلی و از طریق لینکی که در پایین پست گذاشتیم دانلود کنید ... امیدواریم لذت ببرین ... ممنون از حضور گرمتون ...


دانلود  همه ی تصاویر با کیفیت بالا به صورت یکجا

دانلود کنید

ویژه شهادت مولا

بنام دوست

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه ی امام عدل و حقیقت علی(ع) ، جدیدترین شماره از مجله ی تصویری یاس رو اختصاص دادیم به چند کاغذ دیواری با موضوع شهادت امام علی(ع). توضیحی که در مورد این شماره باید بدم اینه که ، این پوسترها رو با کیفیت بالا رندر شدن که بتونین واسه چاپ ازشون استفاده کنین. درخواست های زیادی هم شده بود که پوستر مذهبی بیشتر کار کنیم که تو این دو شماره تا حدودی به درخواست های شما عزیزان پاسخ داده شد.
شماره ی بعد مجله ی تصویری یاس به مناسبت عید سعید فطر منتشر میشه.در شماره ی بعد سعی می کنیم به درخواست های بیشتری جواب بدیم. پیشنهاد می کنم همه ی کاغذ دیواری ها رو با سایز اصلی و از طریق لینکی که در پایین پست گذاشتیم دانلود کنید ... امیدواریم لذت ببرین ... ممنون از حضور گرمتون ...


دانلود  همه ی تصاویر با کیفیت بالا به صورت یکجا

دانلود کنید

New Wallpapers

بنام دوست

ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ، جدیدترین شماره از مجله ی تصویری یاس رو اختصاص دادیم به یه سری کاغذ دیواری درخواستی. در مورد این شماره باید بگم که قرار بود کاغذ دیواری هایی از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان اماده بشه که به دلیل درگیر بودن بچه های سایت تنها دو تا از این کاغذ دیواری ها اماده شد. چندیدن درخواست هم دوستان عزیز داده بودن که تو این شماره نتونستیم آماده کنیم و شرمنده شون شدیم . به امید خدا در شماره های بعد به تموم درخواست ها عمل می کنیم.
 باز هم طرح های تازه ای کار کردیم از بازیگران  و خوانندگان  و یک پوستر هم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) ... در ضمن درخواست ها رو از طریق فرم تماس بفرستین ... همچنین پیشنهاد می کنم همه ی کاغذ دیواری ها رو با سایز اصلی و از طریق لینکی که در پایین پست گذاشتیم دانولد کنید ... امیدواریم لذت ببرین ... ممنون از حضور گرمتون ...

پوستر ولادت امام حسن مجتبی(ع)


دانلود  همه ی تصاویر با کیفیت بالا به صورت یکجا

دانلود کنید

رمضان مبارک

بنام دوست
این شماره از مجله رو اختصاص دادیم به دو طرح ساده و در عین حال زیبا ویژه ماه مبارک رمضان ... این دو طرح با کیفیت بسیار بالا رندر شده و دارای مد رنگی مناسب برای چاپ هستش ... در ضمن شماره ی بعدی مجله در روزهای آینده و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با یک سری کاغذ دیواری داغ به حضورتون عرضه میشه ..

اینم دو طرح جدید یاس گرافیک :

 

اعیاد شعبانیه مبارک

بنام دوست

 این شماره ی مجله ی تصویری یاس اختصاص داره به اعیاد شعبانیه ... واسه این پست علاوه بر دو تا پوستری که خودم (یاسر داودفر) طراحی کردم دو تا هم کارت پستال توسط عضو جدید تیم یاس گرافیک حامد جان طراحی شده که امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین ..

حامد عضو جدید تیم طراحی وبلاگ تنها 13 سال داره و مطمئنا در آینده کارای زیباتری ازش خواهید دید.

یکی از دوستان در مورد نحوه تحویل سفارش و گرفتن اون توضیحاتی خواستن که باید بگم با رفتن به قسمت سفارش طرح وارد صفحه جدیدی میشین که هر چی لازم باشه اونجا توضیح داده شده.

این شما و اینم کاغذ دیواری های این شماره:

 

 




و دو کارت پستال زیبای حامد جان  که امیدوارم خوشتون بیاد ...