پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011

دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011
نام بازی: Pro Cycling Manager 2011
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: June 23, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد


Pro Cycling Manager 2011 نام یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشرشد در تاریخ 23 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی Focus منتشر و توسط کمپانی Cyanide ساخته و حمایت شد .شرح و نقدی کوتاه بر بازی : With Pro Cycling Manager یک فوق العاده زیبا میباشد که در سبک ورزشی /بای کینگ میباشد .این بازی در جریان تورهای جهانی فرانسه 2011 رخ میدهد. تجربه یک فصل استثنایی در راس یکی از تیم های رسمی سال 2011 باشید. این بازی شما را در قلب بزرگترین چالش هایی مانند دوچرخه سواری در تور فرانسه یا La Vuelta قرار می دهد.قطعا تا کنون چنین بازی ای ندیده اید.بازی آنقدر واقعی به نظر میرسد که گویا در حال مشاهده فیلم میباشید. طیف گسترده ای از پیشرفت هایی که گیمر می پسندد در این بازی مشاهده شده است. گرافیک زرق و برق دار با مدل های جدید دوچرخه سوار، طبیعت ، مناظر و جلوه های ویژه،زابط کاربری جدید ، گرافیک خیره کننده و... گویای تغیرات همه جانبه در این بازی میباشد.دوربین این بازی یکی از ویژگی های شگفت انگیز آن میباشد.
دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011

ادامه مطلب ...

نازکترین سد جهان در ایران

نازکترین سد جهان در ایران

نازکترین سد جهان در ایران


کمتر کسی پیدا می شود که از جاذبه های تاریخی یزد شنیده باشد و نام طاق شاه عباسی به گوشش نخورده باشد. بنایی که شاید دیدنی ترین اثر تاریخی طبس به شمار بیاید و یکی از جاذبه های فراموش نشدنی استان یزد که چندین لقب تکرار نشدنی را همراه خود دارد. ادامه مطلب ...

پروین اعتصامی را کشته‌اند؟

پروین اعتصامی را کشته‌اند؟


محمدرضا سنگری گفت: به نظر من، پروین اعتصامی را کشته‌اند و او یکی از شهیدان شعر فارسی‌ است.


ادامه مطلب ...

خطرناک ترین غار عمیق ایران

خطرناک ترین غار عمیق ایران

غار عمیق ایران


سال گذشته حوالی همین روزها بود که خبر کشف دومین غار عمیق کشور با عمق 375 متر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. غاری که محلی ها به نام سم می شناختند و تا پیش از کاوش گروه کوهنودی و غار نوردی قابوس گنبد تنها چند متر ابتدایی آن شناسایی شده بود. بعد از آن بود که گروه های غارنوردی زیادی راهی «سم» شدند تا بعد از گذشت یک سال 21 چاه از این غار پر رمز و راز کشف کنند. ادامه مطلب ...

کلید موفقیت

کلید موفقیت

راز موفیقت
برنامه ریزی دیقیق برای تمام امور زندگی به خصوص تحصیلات یکی از واجباتی است که اگر فرد انجام ندهد نمی تواند به اهداف عالی خود برسد .
ادامه مطلب ...

شلیل و خواص مفید آن

شلیل منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها، فیبر و پتاسیم است. این میوه برای پیشگیری از بیماری های قلبی، بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولار، سرطان، فشار خون بالا و سکته ی مغزی مفید است.

ادامه مطلب ...

مریخ نورد جدید در راه است

دانشمندان از بین فهرستی از مکان های مناسب احتمالی 4 محل را به عنوان نامزدهای نهایی فرود مریخ نورد بعدی ناسا مشخص کردند. مریخ نوردی که قرار است اطلاعات تازه ای درباره ای سیاره شگفت انگیز به ما بدهد.

ادامه مطلب ...