پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

عنایت:ادامه قضاوت کامرانی فر به داور وسط ارتباط دارد

این داوران از مدتها قبل برای قضاوت در جام جهانی تعیین شده اند و حدود 3 سال است که در یک تیم داوری رقابتهای مختلف را سوت می زنند اما به هر جهت در عالم داوری اشتباه وجود دارد.
بعد از اینکه تیم ملی فوتبال ایران از حضور در جام جهانی فوتبال باز ماند تنها امید فوتبالدوستان به درخشش داور ایرانی حاضر در این مسابقات بود.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» با درخشش کامرانی فر در بازی اول و قدردانی فیفا از وی همگان برای حضور وی در سایر بازی های این رقابت ها امیدوار شدند. اما عنایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت این فدراسیون ادامه قضاوت وی را به داور وسط منوط خواند.

رئیس کمیته داوران با اشاره به قضاوت های خوب داوران در جام جهانی گفت:این داوران از مدتها قبل برای قضاوت در جام جهانی تعیین شده اند و حدود 3 سال است که در یک تیم داوری رقابتهای مختلف را سوت می زنند اما به هر جهت در عالم داوری اشتباه وجود دارد.



مسعود عنایت-رئیس کمیته داوران گفت:برخی اوقات در برنامه های تلویزیونی،یک کارشناس داوری به نقل از یک سایت غیر رسمی به داوران نمره می دهد و آنها را دررتبه های اول تا سوم اعلام می کند که این اشتباه است.فیفا ناظر داوری دارد که در ورزشگاه نمره و گزارش داوران را می دهند که محرمانه است و هیچکس از آن خبر ندارد .این سایتها رسمی نیستند و اطلاعات و نمراتشان سندیت ندارد.

عنایت درباره پایان قضاوت کامرانی فر در دیدار های آتی جام جهانی گفت:در آخرین قضاوت تیم داوری ،خلیل عربستانی و کامرانی فر با توجه به عملکرد خوبی که داور ایرانی داشت ،امادر مجموع داور وسط مدیریت خوبی اعمال نکرد و در نهایت شانس تیم داوری آسیایی برای قضاوت در دیدار های آینده کم شدبه نظر من داور در آن صحنه می توانست بازیکن را در بازی شیلی و سوئیس اخراج نکند .با اینکه معتقد بودم تصمیم داور درست نبود اما برخی کارشناسان انگلستانی و مجرب در امر داوری تصمیم داور عربستانی را درست دانستند.

عنایت ادامه داد:خواه ،ناخواه کامرانی فر به داور وسط وصل است و حتی اگر او صدها شاهکار کمک داوری به خرج دهد باز هم همه چیز بستگی به عملکرد داور وسط دارد و کامرانی فر طی روز های آینده به ایران بازمی گردد .به هر جهت در روزهای آینده جام جهانی شانس قضاوت داورانی که ملیت شان در رقابتها با ملیت تیم های مراحل حذفی یکی نیست افزایش می یابد

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

یکی میگه اون گلی که فرانسه خورد اشتباه بوده یکی میگه همه تشویقش کردن
نمیدونم والا
خودش که توی مصاحبه ی آخرش با نا امیدی گفت تیم ما بی تجربس
احتمالا بفرستنشون برگردن خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد