پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

پسران ایرونی

ورود دختران ممنوع

انتقادات دایی را می‌پذیرم

انتقادات دایی را می‌پذیرم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقادات علی دایی را می‌پذیرم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده به هماهنگی لازم با سایر بازیکنان برسم.

 


انتقادات دایی را می‌پذیرم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقادات علی دایی را می‌پذیرم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده به هماهنگی لازم با سایر بازیکنان برسم.

 ابراهیم شکوری با اشاره به تساوی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی سخت‌تر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کردیم. شرایط آب‌وهوایی نیز به گونه‌ای بود که انرژی بازیکنان را می‌گرفت. با این حال توانستیم از فولاد جلو بیفتیم اما بازیکنان فولاد پس از این گل فشار زیادی روی تیم ما آوردند و بازی را به تساوی کشیدند. آن هم با گلی که کاملا اتفاقی به ثمر رسید. فولادی‌ها خط هافبک و خط حمله خوبی داشتند.

 وی در ادامه افزود: با توجه به فشردگی بیش از اندازه بازی‌ها خستگی در بازیکنان کاملا مشهود بود و بدن بچه‌ها افت زیادی کرده بود. همین مسئله باعث شد نتوانیم تمام آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم.

 مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلات دو هفته‌ای بازی‌های لیگ، گفت: این تعطیلات فرصت خوبی است که ریکاوری کنیم اما امیدوارم به ضرر ما تمام نشود. پرسپولیس تازه روی دور برد افتاده بود و امیدوارم این وقفه مانع ادامه این روند نباشد.

 شکوری که پس از مدت‌ها از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، اظهار داشت: مطمئنا اگر برنده بازی بودیم، از عملکردم صددرصد راضی بودم اما فکر می‌کنم برای شروع بد نبود. تلاشم را بیشتر می‌کنم تا در بازی‌های بعدی بهتر از این باشم.

 این بازیکن در خصوص انتقاد علی دایی از عملکردش در کنفرانس خبری پس از بازی، تصریح کرد: نظر آقای دایی برای من قابل احترام است اما من مدت‌ها مصدوم بودم و اولین باری بود که در ترکیب ثابت حضور داشتم. امیدوارم رفته‌رفته به آن هماهنگی که مدنظر سرمربی تیم است، برسم.

 دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شنبه شب با نتیجه تساوی یک بر یک در ورزشگاه تختی اهواز خاتمه یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد